De Wijkcultuurschool

Een nieuw project: De Wijkcultuurschool. Hier kan je een korte periode lessen volgen in muziek, dans, beeldende kunst en theater. De lessen worden gegeven door docenten of cultuuraanbieders uit de wijk. Ieder blok bestaat uit 8 tot 12 lessen, je krijgt dan wekelijks 2 verschillende lessen achter elkaar. Zo krijg je een goed idee van wat er allemaal te doen is in jouw wijk. We helpen jou ook bij de aanvraag van Jeugdfonds Cultuur mocht dat nodig zijn. Vond je iets super leuk? Dan helpen wij jou ook om jou na de wijkcultuurschool aan te melden bij de cultuuraanbieder zodat je langer door kan met jouw favoriete activiteit.

De lessen duren 45 minuten en zijn in kleine groepjes. Je krijgt 2 verschillende lessen achter elkaar; in totaal heb je 1,5 uur les. Het lesaanbod wijzigt per blok.