Onze vakdocent Muziek, meester Joao, beperkt zijn enthousiasme niet tot de leerlingen, ook ouders kunnen muzieklessen volgen. Juf Jori zorgt ervoor dat de leerlijnen gevolgd worden en dat de inhoud van de lessen past bij de eisen van deze tijd.

Elk schooljaar wordt er een nieuw kinderkoor samengesteld van leerlingen uit groep 5 tot en met 8. Elke woensdag oefent het koor van 12.00 tot 13.00 uur Met Kerst en Pasen treedt het koor ieder jaar op bij Laurens aan de Nieuwe Binnenweg.

Wij kiezen voor muziek omdat kinderen hierdoor: hun talent kunnen ontdekken, leren presenteren, hun woordenschat ontwikkelen, ritmes leren die helpen bij rekenen en natuurlijk ook omdat muziek zorgt voor een goede sfeer!